رئیس جامعه هتلداران استان فارس بابیان اینکه از پس کرونا، مردم و گردشگران با وسواس بیشتری به سفر خواهد پرداخت، افزود: شاید دیگر مانند گذشته گردشگری ادامه نیابد و مردم بااحتیاط وسواس‌گونه دست به انتخاب بزنند و این موجب می‌شود صنعت گردشگری را دچار سندروم کرونا کند.
کد خبر: ۸۴۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 28 April 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:حسن سیادتان  با اشاره به اینکه وضعیت هتل‌ها در دوران پساکرونا دستخوش تحولات بزرگی از بابت تغییر عادت و سبک زندگی مردم خواهد شد، اظهار داشت: بحران کرونا درس بسیار خوبی به صنعت گردشگری داد که همه تخم‌مرغ‌هایش را در یک سبد نچیند.

وی ادامه داد: دوران تعطیلی هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و به‌تبع آن صنعت گردشگری بهترین فرصت در بازنگری شیوه‌های هتلداری و فعالیت توریستی است.

سیادتان پیرامون این موضوع توضیح داد: فعالان صنعت گردشگری فرصتی دارند تا مهارت‌های فردی خویش را درزمینهٔ مقابله با بحران‌های این‌چنینی افزایش دهند و مهارت‌های نوین این صنعت را فرابگیرند.

رئیس جامعه هتلداران فارس همه‌گیری ویروس کووید 19 را ایجاد سندرومی برای صنعت گردشگری ارزیابی کرد که تا مدت‌ها گریبان این بخش اقتصادی را رها نخواهد کرد.

وی بابیان اینکه از پس کرونا، مردم و گردشگران با وسواس بیشتری به سفر خواهد پرداخت، افزود: شاید دیگر مانند گذشته گردشگری ادامه نیابد و مردم بااحتیاط وسواس‌گونه دست به انتخاب بزنند و این موجب می‌شود صنعت گردشگری را دچار سندروم کرونا کند.

به گفته سیادتان، استان فارس دارای 102 واحد اقامتی ازجمله هتل و هتل‌آپارتمان است که از اسفند سال گذشته تا اردیبهشت‌ماه جاری از ارائه خدمات بازمانده‌اند و دچار خسارت‌های اقتصادی بسیاری شده‌اند و ممکن است به ورشکستگی این بخش از صنعت گردشگری منجر شود.

برچسب ها: گردشگری ، کرونا ، هتلداران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار